13 Tyska Drużyna Harcerska "Strażnicy Ognia"

Logowanie

Logowanie

Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło

Nowe zdjecia

Nowe albumy

Ankieta

CZY POSIADASZ ROWER?

TAK
TAK
100% [9 głosów]

NIE
NIE
0% [0 głosów]

Ogółem głosów: 9
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpoczęto: 29.04.15

Archiwum ankiet

Powitanie

Witamy serdecznie na stronie Naszej drużyny, mamy nadzieje że zwiedzanie jej umożliwi Wam poznanie Nas, tego co robimy oraz przeżywanie harcerskich przygóď razem z Nami. Serdecznie zapraszamy i do zobaczenia być może na harcerskim szlaku.

Czuwaj!

ZBIÓRKA,ZBIÓRECZKA,ZBIÓRECZUSIA!!!

Tak, tak dobrze widzicie:P


Zapraszam na pierwszą (w tym nowym roku harcerskim) zbiórkę drużyny, która odbędzie się dn. 4 września 2015 r.



O której?: Tradycyjnie spotykamy się w godz. od 16:30 do 18:30
Gdzie?: I tu moi mili zaszły pewne zmiany. Otóż spotykamy się przed szkołą nr 19, natomiast przejdziemy do naszej nowej (prawie skończonej) harcówki :D
Potrzebne: pieniążki wpisowe na HIP-a!!!(bardzo proszę abyście nie zapomnieli ),karimaty, więcej info wkrótce :P


Przychodzimy oczywiście w mundurach, a tak na marginesie mówiąc to zbiórkę poprowadzą przyboczne :D

(W rozwinięciu lista osób zgłoszonych na HIP-a)


Drużynowa Karola :P

HARCERSKA IMPREZA PLENEROWA

Jak wszyscy dobrze wiedzą, tradycją 13-stki jest coroczny wyjazd na Harcerską Imprezę Plenerową :D

Dlatego chciałabym was zachęcić do udziału w tegorocznym HIP-ie :D
Oczywiście impreza odbędzie się w Chorzowie , 19 września 2015 r.
W tym roku tematem jest "WIELKA GRA", więc będzie dużo różnych konkursów i oczywiście nie zabraknie dobrej zabawy :D
( A z 13-stką zabawa jest najlepsza , prawda??? :P )

Koszt udziału to :
- wpisowe - 15zł/os.
- 10 zł na podróż do Katowic i na tramwaj

PROSZĘ ZGŁASZAĆ SIĘ JAK NAJSZYBCIEJ !!!!
( Może być na Facebook-u, w komentarzu, sms-em, jak chcecie byle do mnie :) :P )

Wasza ( gotowa do działania :D ) drużynowa :)

OBCHODY

Z okazji Święta Wojska Polskiego (patrona hufca) zwołuję zbiórkę szczepu 5 sierpnia,na godz.10.30 na placu Baczyńskiego. Następnie przejdziemy na rynek gdzie uformujemy szyk i przejdziemy na mszę św.
Po mszy nastąpi złóżenie kwiatow pod pomnikiem i przemarsz pod żyrafę. Następnie odbędzie się prezentacja jednostek wojskowych.Po części oficjalnej mozna zostać skorzystać z innych atrakcji.

Na zbiórce obowiązuje pełne umundurowanie włącznie z nakryciami głowy. Proszę higienistow zastępów/drużyn o zabranie apteczek i wody.Obecnośc na zbiórce należy potwierdzić u drużynowych

Czuwaj! Szczepowa :)

CZYTAJ WIĘCEJ !!!

NOWA KADRA

Wszystkim, których nie było z Nami na obozie pragnę przedstawić nową kadrę zarządzającą drużyną.
trop.Karolina Bryś - drużynowa
pion.Ola Galicka przyboczna
trop. Natalia Długajczyk przyboczna

nastąpiły również zmiany na funkcji zastępowych i tak oto:

zastęp Igni - ochot.Marta Janczykowska
zastęp Dragonym-mł. Marcin Liszka
zastęp Iskry - trop. Wiktoria Kuster

Powodzenia Kochani!

Wasza stara druzynowa:)

HARERSKA AKCJA LETNIA 2015





I już po obozie :) Niestety obóz dobiegł końca, ale stety dojechaliśmy wszyscy cali i zdrowi, zadowoleni, wypoczęci, rozśpiewani i w zmienionym składzie :) bardzo serdecznie dziękuje wszystim za udziałw obozie, i harcerską postawę. Znowu byliśmy najpiękniejsi, najwspanialsi, jedyni i wyjątkowi na śwój sposób! A do tego tacy skromni.... ;) DZIEKUJE!

P.S Fotki ukażą się na https://www.facebook.com/events/1656944384520182/


SPRAWDZ




ZANIM WYJDZIECIE Z DOMU sprawdzcie czy macie na sobie bojówki, koszulkę i chustę. A w plecaku mundur, szczoteczkę do zębów i legitymacje. Resztę można zawsze pożyczyć ;)


BARDZO WAZNA INFORMACJA

Rodzice i Przyjaciele
w dn.11-19.07.2015 przebywamy na obozie na bazie hufca Bytom w Kokotku. Zbiórka wyjazdowa jest w sobotę 11.07 o 8.00 pod halami sportowymi. Aha! Proszę nie zapomnieć Nas odebrać 19.07 ok 20 z hal sportowych ;) I proszę zarezerwować sobie 15min na pogawędkę z drużynową :) W przypadku tęsknoty prosimy o kontakt w trakcie ciszy poobiedniej tzn.15-16, lub po kolacji 19.00-20.00.

pwd.Marta Szwarocka - komendantka- 784-924-978


O D P R A W A


Zapraszam programowców na odprawę programową obozu,
która odbędzie się w piatek 3 lipca o godz.16 w harcówce wodniaków
Przynosimy swoje plany, konspekty, listy zakupów



INFORMACJA DLA KURSANTÓW KURSU ZASTEPOWYCH


Druhny i Druhowie Kursanci,

minął już kurs zastępowych, ale niestety nie mineły zadania. Poniżej przypominam o zadaniach kursowych, jeśli ktoś z Was nie czuje sie na siłach, zabierzcie ze sobą to co macie (notatki, pomysly) a Rada Druzyny pomoze Wam na obozie. :) Wystarczy sie do nas zglosic:) Czekamy!

Marta Weronika Marcin Wiktoria do zrobienia mają
-zadanie zespołowe, konspekt zbiórki, zbiórkę do przeprowadzenia, zadanie przed kursowe; plan pracy i obrzędowość; dokumentacja zastępu, stopień rozpisany oraz sprawność;

\

WAZNE




NEWSY WAŻNE I WAZNIEJSZE


w rozwinięciu newsa :)

BARDZO WAZNA INFORMACJA


DRUHNY I DRUHOWIE

w związku z nową ustawą dotyczącą ulg wakacyjnych, która weszła w życie w tym tygodniu obowiązkiem każdej osoby uczącej się i posiadającej legitymację jest wpisanie na legitymację numeru pesel, oraz uzyskanie pieczątki pod numerem pesel. Numer powinien widnieć na odwrocie legitymacji u góry.
Proszę o pilne zaatwienie tej sprawy, gdyż legitymacje będą potrzebne na obozie.



Wygenerowano w sekund: 0.04
157,590 unikalne wizyty